Damesteam speelt op 13 mei in Nieuwegein

De competitie is voor alle teams van Scyedam intussen afgelopen, tenminste bijna alle teams: voor het damesteam en heren 1 staat er nog een beslissingswedstrijd op het programma.
Voor het damesteam is dat een verrassing. Een achtste plaats in de eindrangschikking van de eredivisie betekent namelijk rechtstreekse degradatie. Omdat het als zevende geëindigde Hilversum zich heeft teruggetrokken voor de eredivisie in het volgende seizoen, nemen onze dames hun plaats in de eindrangschikking in en volgt er een beslissingswedstrijd tegen de nummer twee van de promotiegroep van de eerste divisie, De Treffers uit Roelofarendsveen. Deze wedstrijd wordt aanstaande zaterdag in Nieuwegein gespeeld, de aanvangstijd is 14.00 uur. De wedstrijd is beslist als een van beide teams drie partijen heeft gewonnen.

Voor het eerste damesteam kunnen zaterdag Daniëlle Maas, Sandra Meeuwsen, Charell Schoonbrood en Patricia Smith in actie komen. De speelsters van De Treffers zijn Coco Antonissen, Maaike Dekkers, Merit de Jeu, Nancy Koopman, Marjan Kret en Anissa Schoonbrood.

Ons damesteam kan uw steun bij deze beslissingswedstrijd natuurlijk goed gebruiken. Wij roepen u dan ook op onze dames zaterdag te komen aanmoedigen in de speelzaal van VTV, Helmkruid 9, Nieuwegein.

Heren 1 speelt op 21 mei in Deventer

Ons eerste herenteam is als tweede geëindigd in de promotiegroep van de eerste divisie. Deze plaats geeft recht op een beslissingswedstrijd om promotie tegen de nummer 7 van de eredivisie, Klimaatgroep Stars uit het Groningse Middelstum. Deze wedstrijd wordt op zondag 21 mei in Deventer gespeeld, de aanvangstijd is 14.00 uur. De wedstrijd is beslist als een van beide teams drie partijen heeft gewonnen.

Voor het eerste herenteam kunnen Thomas Baart, Jeroen Bastiaansen, Emanuel Martins Ferreira en Nermin Smajic in actie komen. De spelers van Klimaatgroep Stars zijn Arnoud Meijer, Colin Rengers, Jan Tammenga en Kamil Tomaszuk.

Ook ons herenteam wordt natuurlijk graag gesteund bij deze beslissingswedstrijd. We roepen u dan ook op onze heren op zondag 21 mei te komen steunen in de speelzaal van Swift, Bekkumerstraat 11, Deventer.