Aanstaande zaterdag staan er thuiswedstrijden gepland voor de hoogste teams van Scyedam. Voor het eerste herenteam is het de vierde wedstrijd, het damesteam komt voor de derde maal in actie en voor het tweede herenteam is het alweer de vijfde wedstrijd.

De jeugdteams beginnen zaterdag om 11.30 uur met hun thuiswedstrijden.
De wedstrijden van de landelijke seniorenteams beginnen om 16.00 uur. De volgende wedstrijden staan op het programma:
Scyedam heren 1 - Itass DTK ’70 1 uit Klazienaveen;
Scyedam dames 1 - Tanaka 1 uit Etten-Leur.
Daarnaast in de hoofdklasse van de afdelingscompetitie:
Scyedam heren 2 - Avanti 4 uit Hazerswoude Dorp.

Het eerste herenteam bestaat uit Thomas Baart, Jeroen Bastiaansen, Emanuel Martins Ferreira en Nermin Smajic. De eredivisie wordt gespeeld in een poule van acht teams. In het najaar werden acht ronden gespeeld, in het voorjaar de overige zes ronden en daarna spelen de eerste vier teams om het landskampioenschap en de overige teams tegen degradatie. In de drie wedstrijden na de jaarwisseling werd in de uitwedstrijd tegen Salamanders een knap 3-3 gelijkspel in de wacht gesleept en werden de andere twee wedstrijden met 4-2 verloren. Daarmee komt het puntentotaal tot nu toe op 20, waarmee de zevende plaats wordt ingenomen.
Tegenstander Itass DTK ’70 staat met 45 punten op een met Enjoy&Deploy/Taverzo gedeelde eerste plaats. De uitwedstrijd in Klazienaveen eindigde in een 5-1 overwinning voor de thuisclub. In die wedstrijd won Emanuel van Koen Hageraats. De andere spelers van Itass DTK ’70 zijn Nathan van der Lee, Yannick Vostes en Barry Wijers.

Het tweede herenteam is in de najaarscompetitie gedegradeerd uit de derde divisie en moet het verloren terrein zien goed te maken in de hoofdklasse. Het team bestaat uit Paul de Graaf, Kees de Koning, Stephan Pieters, Bart Platzbeecker en Mark Spaargaren. De vier tot nu toe gespeelde wedstrijden werden gewonnen en met 32 punten staat het team eerste met acht punten voorsprong op Avanti en HTTV-070.

Het damesteam van Scyedam werd in het najaar kampioen in de eerste divisie en komt nu uit in de promotiegroep van de eerste divisie waarin wordt gestreden om promotie naar de eredivisie. Het damesteam bestaat uit de speelsters Daniëlle Maas, Sandra Meeuwsen, Anissa Schoonbrood, Charell Schoonbrood en Patricia Smith. De eerste twee wedstrijden werden met 6-4 verloren, waarmee de derde plaats wordt gedeeld met SVE en Tanaka.
Het team van Tanaka startte met een verrassend ruime 9-1 nederlaag tegen Vriendenschaar, maar herstelde met een 7-3 overwinning in de thuiswedstrijd tegen Disnierats. Het team uit Etten-Leur bestaat uit de speelsters Femke Boot, Joyce Bruijs, Sophie Dijkers, Julia Janssen en Esmee Schaar.