Zaterdag staat er voor de jeugdteams en de hoogst spelende herenteams van Scyedam een thuiswedstrijd op het programma. Het eerste herenteam en de jeugdteams komen voor de derde maal in actie, voor het tweede herenteam is het de vierde wedstrijd in de voorjaarscompetitie.

De jeugdteams beginnen zaterdag om 11.30 uur met hun thuiswedstrijden. De volgende wedstrijden staan op het programma:
Scyedam jeugd 1 - VVV 1 uit Leidschendam;
Scyedam jeugd 2 - VVV 4;
Scyedam jeugd 3 - VVV 3.

Het eerste jeugdteam komt uit in de promotieklasse en bestaat uit Simon de Bruijne, Ilan Levy en Tim Witvliet. De twee tot nu toe gespeelde wedstrijden werden verloren en met drie punten staat dit tem op de zesde plaats. VVV staat vijfde met 7 punten.
Het tweede jeugdteam komt uit in de vierde klasse. De spelers van dit team zijn Maayke Seijkens, Daniël Snoek en Ilian Westerholt. Omdat dit team uitkomt in een poule met vijf teams, werd pas een wedstrijd gespeeld. Deze wedstrijd werd afgelopen zaterdag bij Dordrecht met 4-6 gewonnen. Ook VVV kwam pas eenmaal in actie en won die thuiswedstrijd met 7-3 van Scylla 5.
Het derde jeugdteam is het seizoen na de promotie naar de vierde klasse prima gestart met twee ruime overwinningen. Met 15 punten staat het derde team op de tweede plaats met drie punten achterstand op Salamanders 2. VVV staat met 8 punten op de vierde plaats. Het team bestaat uit Rowan Schilder Spel, Kay Sels, Mucahid Yardimsever, Fan Ye en Ke Ying Ye.

De wedstrijden van de herenteams beginnen om 16.00 uur. De volgende wedstrijden staan op het programma:
Scyedam heren 1 - Avanti 1 uit Hazerswoude Dorp.
Daarnaast in de hoofdklasse van de afdelingscompetitie:
Scyedam heren 2 - VVV 2 uit Leidschendam.

Het eerste herenteam bestaat uit Thomas Baart, Jeroen Bastiaansen, Martijn van der Heide, Emanuel Martins Ferreira en Nermin Smajic. De eredivisie wordt gespeeld in een poule van acht teams. In het najaar werden zeven ronden gespeeld, in het voorjaar de overige zeven ronden en daarna spelen de eerste vier teams om het landskampioenschap en de overige teams tegen degradatie. In de voorlopige tussenstand delen onze heren met 12 punten de zevende plaats met Hercules uit Terborg.
Tegenstander Avanti staat met 19 punten op de zesde plaats. De uitwedstrijd in Hazerswoude Dorp eindigde in een ruime 5-1 overwinning voor de thuisclub. In die wedstrijd wist alleen Nermin te winnen van Frank Hollak. Jeroen en Martijn bleven met lege handen.
De spelers van tegenstander Avanti zijn Vincent Blom, Simon Goessens, Steffen Greup en Frank Hollak.
De tussenstanden van de wedstrijden in de eredivisie zullen live via internet te volgen zijn op de site www.tafeltennis.nl/eredivisie.

Het tweede herenteam kwam deze voorjaarscompetitie tot nu toe driemaal in actie. Hierin werd tweemaal ruim gewonnen en tegen een kleine nederlaag opgelopen. Met 23 punten wordt de koppositie ingenomen in de voorlopige tussenstand, met drie punten voorsprong op VVV. Het team bestaat deze voorjaarscompetitie uit Paul de Graaf, Kees de Koning, Stephan Pieters en Bart Platzbeecker.
Het team van VVV bestaat uit Barry Brouns, Michel van der Kooij, Job Verhoeven en Wessel van ‘t Walderveen.