Beste leden,

Met pijn in mijn hart maar heel erg dankbaar voor wat hij voor zijn vrouw, kinderen, kleinkinderen en de vereniging heeft betekend moet ik jullie meedelen dat vannacht op 80 jarige leeftijd ons erelid Jan Braber is overleden.
We zullen Jan herinneren als de man met het Scyedam hart op de juiste plaats die de inkoop van de bar, draaien van bardiensten maar zeker ook het wedstrijdsecretariaat op geheel eigen wijze deed en er op die manier voor zorgde dat een belangrijk deel van de club bleef draaien.
De uitvaart van Jan zal vrijdagochtend om half 10 plaats vinden op de Beukenhof, Burgermeester van Haarenlaan 1450 Schiedam.
Vanaf deze plaats wil ik zijn vrouw, kinderen, kleinkinderen en verdere familie, vrienden en kennissen heel veel sterkte toewensen met dit verlies.

Met vriendelijke groet,
Maurice Seijkens