Eerste herenteam won afgelopen zaterdag van Wilvo/TTV Bergeijk

Zaterdag spelen het eerste en tweede herenteam en vijf van de zes jeugdteams van Scyedam een thuiswedstrijd.

Het eerste jeugdteam speelt de thuiswedstrijden net als heren 1 en 2 om 15.00 uur, de overige jeugdteams beginnen om 10.30 uur met hun thuiswedstrijden. De volgende wedstrijden staan zaterdag op het programma:
Scyedam jeugd 1 - Hilversum 3;
Scyedam jeugd 2 - Scylla 2 uit Leiden;
Scyedam jeugd 4 - VVV 1 uit Leidschendam;
Scyedam jeugd 5 - Play Fair 1 uit Leimuiden;
Scyedam jeugd 6 - Play Fair 2 uit Leimuiden.

Het eerste jeugdteam komt uit in Landelijk C en bestaat uit Sophie van der Does, Kay Sels, Daniel Snoek en Mucahid Yardimsever. Na twee nederlagen werd afgelopen zaterdag de eerste overwinning geboekt: in de uitwedstrijd tegen Nieuwegein bleef het team met 4-6 aan de goede kant van de score.
Het tweede jeugdteam speelt in de eerste klasse. De spelers van het team zijn Jason Brevé, Seppe Dijkstra, Onder Kondu, Maayke Seijkens en Ilian Westerholt. Dit team komt zaterdag pas voor de derde maal in actie, de uitwedstrijd tegen Gorkum 1 is uitgesteld. Er werd eenmaal gelijk gespeeld en afgelopen zaterdag met 7-3 verloren tegen Salamanders 2 in Wateringen.
Het derde team komt uit in de derde klasse, maar speelt zaterdag niet omdat hun poule bestaat uit vijf teams.
Team 4 komt eveneens uit in de derde klasse en bestaat uit Eymen Bozkurt, Gaudi Kaersenhout, Eren Kondu en Ridvan Velic. Dit team verloor hun eerste thuiswedstrijd met 4-6 en speelden afgelopen zaterdag met 5-5 gelijk tegen Twenty-one Up 2.
De teams 5 en 6 komen uit in de pupillen duo competitie. De spelers van jeugdteam 5 zijn Dean Hageraats, Kenai Scholtes en Zejd Velic, in jeugdteam 6 spelen Ian Quinlan, Ben Westerkamp en Uveys Yardimsever. Team 5 verloor de eerste wedstrijd met 4-1, de eerste thuiswedstrijd werd met dezelfde cijfers gewonnen van Sliedrecht Sport 1. Team 6 won de eerste thuiswedstrijd met 3-2, afgelopen zaterdag werd een maximale 0-5 score behaald in de uitwedstrijd tegen Rijnsoever 10.

De wedstrijden van het eerste en tweede herenteam beginnen om 15.00 uur.
De volgende wedstrijden staan op het programma:
Scyedam 1 - Scylla 1 uit Leiden;
Scyedam 2 - Pecos 3 uit Oegstgeest.

Het eerste herenteam van Scyedam bestaat uit Thomas Baart, Daria Dubenko, Martijn van der Heide en Edwin ten Hoope en komt uit in de eerste divisie. De eerste twee wedstrijden werden met 4-3 verloren, de eerste wedstrijd in Amsterdam tegen Tempo-Team 1 en een week later in de thuiswedstrijd tegen Tempo-team 3. Afgelopen zaterdag volgde de eerste overwinning, tegen Wilvo/ttv Bergeijk werd met 3-4 gewonnen. Thomas won in die wedstrijd zijn beide enkelspelen en samen met Edwin het dubbelspel. Edwin won eenmaal en Martijn bleef met lege handen. Het team staat met 10 punten op de vierde plaats in de voorlopige tussenstand.
De spelers van tegenstander Scylla 1 zijn Gerard Bakker, Joey Boekkooi, Esmee van Marwijk, Mads Oomen en Martin van Rijn. Dit team verloor de eerste wedstrijd met 5-2 van Tempo-Team 3, daarna volgden twee 6-1 overwinningen tegen Wilvo/ttv Bergeijk en Vriendenschaar. Hiermee staat met team met 14 punten op de derde plaats.
De spelers van het tweede herenteam dat uitkomt in de derde divisie zijn Paul de Graaf, Erik Kloppers, Kees de Koning, Stephan Pieters en Bart Platzbeecker. Na een kleine 6-4 nederlaag volgden een 6-4 overwinning en afgelopen zaterdag een 5-5 gelijkspel tegen TTV Ede 2. In die wedstrijd wonnen Bart en Kees allebei twee wedstrijden, Stephan wist daar in het enkelspel geen punten aan toe te voegen. Het vijfde punt kwam uit het door Bart en Stephan gewonnen dubbelspel.
De spelers van tegenstander Pecos 3 zijn Ted van den Berg, Nick Klaver, Ilja Koers, Kristijan Plesnik en Ronald Rijsdorp. Dit team won tweemaal met 8-2 en afgelopen zaterdag volgde een gelijkspel tegen Middelburg. Met 21 punten staat het team aan kop