Het damesteam van tafeltennisvereniging Scyedam behaalde afgelopen zaterdag met een 0-10 overwinning in Amsterdam tegen de reserves van US het kampioenschap in hun eerste divisie poule. Hierdoor plaatsen zij zich voor de play-offs voor promotie naar de eredivisie op zaterdag bij SKF in Veenendaal. Tegenstanders zijn de nummers twee en drie uit de eredivisie B, Hilversum en US en de kampioen van de andere eerste divisie, De Treffers 2 uit Roelofarendsveen.

In de wedstrijd afgelopen zaterdag waren Charell Schoonbrood, Patricia Smith en Kelly van Zon verantwoordelijk voor de maximale score voor het Schiedamse team. Daniƫlle Maas en Sandra Meeuwsen kwamen niet in actie. Op de foto van links naar rechts: Sandra Meeuwsen, Charell Schoonbrood en Patricia Smith.