Halverwege de competitie staat eerste herenteam in de middenmoot

Zaterdag spelen het eerste en tweede herenteam en vier van de zes jeugdteams van Scyedam een thuiswedstrijd.

Het eerste jeugdteam speelt de thuiswedstrijden net als heren 1 en 2 om 15.00 uur, de overige jeugdteams beginnen om 10.30 uur met hun thuiswedstrijden. De volgende wedstrijden voor de jeugdteams staan zaterdag op het programma:
Scyedam jeugd 1 - Shot (S) 2 uit Soest;
Scyedam jeugd 2 - Gorkum 1;
Scyedam jeugd 3 - Gorkum 3;
Scyedam jeugd 5 - Pecos 3 uit Oegstgeest.

Het eerste jeugdteam komt uit in Landelijk C en bestaat uit Sophie van der Does, Kay Sels, Daniel Snoek en Mucahid Yardimsever. Halverwege de najaarscompetitie staat dit team met 22 punten op de vierde plaats in de voorlopige tussenstand. De uitwedstrijd tegen Shot eindigde in een 6-4 overwinning voor de thuisclub.
Het tweede jeugdteam speelt in de eerste klasse. De spelers van het team zijn Jason Brevé, Seppe Dijkstra, Onder Kondu, Maayke Seijkens en Ilian Westerholt. Dit team staat met 19 punten op de laatste plaats, maar de uitwedstrijd tegen de tegenstander van zaterdag is uitgesteld naar 12 november. De achterstand op de nummers 4 en 5 bedraagt slechts een punt.
Het derde team komt uit in de derde klasse en bestaat uit Rozerin Altay, Emir Ersoy, Nina de Jong en Steven de Jong. Momenteel bezet het team de derde plaats met 15 punten. De uitwedstrijd tegen Gorkum 3 werd met 2-8 gewonnen.
Team 4 komt eveneens uit in de derde klasse en bestaat uit Eymen Bozkurt, Gaudi Kaersenhout, Eren Kondu en Ridvan Velic. Dit team staat op dit moment op de tweede plaats met 21 punten, maar komt zaterdag niet in actie omdat zij in een poule met 5 teams zijn ingedeeld.
De teams 5 en 6 komen uit in de pupillen duo competitie. De spelers van jeugdteam 5 zijn Dean Hageraats, Kenai Scholtes en Zejd Velic, in jeugdteam 6 spelen Ian Quinlan, Ben Westerkamp en Uveys Yardimsever. Team 5 staat op de derde plaats met 13 punten, maar de achterstand op de nummers 1 en 2 is erg klein. De uitwedstrijd tegen Pecos 3 werd met 4-1 gewonnen door de thuisclub. Team 6 staat tweede met 16 punten uit 4 wedstrijden. Door indeling in een poule van 5 staat er zaterdag geen wedstrijd op de planning.

De wedstrijden van het eerste en tweede herenteam beginnen om 15.00 uur.
De volgende wedstrijden staan op het programma:
Scyedam 1 - Tempo-Team 1 uit Amsterdam;
Scyedam 2 - DOV 2 uit Heerhugowaard.

Het eerste herenteam van Scyedam bestaat uit Thomas Baart, Daria Dubenko, Martijn van der Heide en Edwin ten Hoope en komt uit in de eerste divisie. Het team staat halverwege de najaarscompetitie met 17 punten op de vierde plaats, maar de voorsprong op de nummer 5 is met 9 punten ruim. De uitwedstrijd tegen Tempo-Team 1 werd met 4-3 gewonnen door de thuisclub. In die wedstrijd wonnen Martijn en Thomas eenmaal, het derde punt kwam uit het door Edwin en Thomas gewonnen dubbelspel.
De spelers van tegenstander Tempo-Team 1 zijn Marco van Elferen, Ilias Faraj, Fjodor Rademaker, Maurice Schulte en Chris Walbrecht. Dit team staat met 23 punten uit 6 wedstrijden op de derde plaats.
De spelers van het tweede herenteam dat uitkomt in de derde divisie zijn Paul de Graaf, Erik Kloppers, Kees de Koning, Stephan Pieters en Bart Platzbeecker. Op dit moment staat het team op de vijfde plaats met 20 punten. De uitwedstrijd tegen DOV werd met 6 4 verloren. In die wedstrijd wonnen Bart en Kees allebei twee wedstrijden, Stephan bleef met lege handen.
Tegenstander DOV 2 bestaat uit Lennard Bloothoofd, Danny Klaver, Benjamin Knop, Peter Krapels en Eric Wijman. Dit team staat met 28 punten op de derde plaats.