Thuisdebuut van Jamal Dennison

Zaterdag spelen de tafeltennisteams van Scyedam hun tweede thuiswedstrijd, tevens de afsluiting van de eerste helft van de najaarscompetitie. Dan komen in actie het eerste en tweede herenteam en de zes jeugdteams van Scyedam. Afgelopen zaterdag debuteerde de Engelse aanwinst van het eerste herenteam, Jamal Dennison, in de uitwedstrijd in en tegen Sittard. Zaterdag heeft u de kans hem voor het eerst in actie te zien in de speelzaal van Scyedam.

Het eerste jeugdteam speelt de thuiswedstrijden net als heren 1 en 2 om 15.00 uur, de overige jeugdteams beginnen om 10.30 uur met hun thuiswedstrijden. De volgende wedstrijden staan op het programma:
Scyedam jeugd 1 - Amsterdam ’78 2;
Scyedam jeugd 2 - Scylla 3 uit Leiden;
Scyedam jeugd 3 - ATTC EVO Tech-XL 3uit Alphen aan den Rijn;
Scyedam jeugd 4 - Rijnsoever 5 uit Katwijk;
Scyedam jeugd 5 - Docos 1 uit Leiden;
Scyedam jeugd 6 - Docos 2 uit Leiden.

Het eerste jeugdteam komt uit in landelijk C en bestaat uit Seppe Dijkstra, Jarnelo Erich, Onder Kondu en Kay Sels. Dit team speelt in een poule van zeven, waardoor niet alle teams hetzelfde aantal wedstrijden heeft gespeeld. Ons team heeft vier wedstrijden gespeeld en staat met 26 punten bovenaan. Amsterdam ’78 staat met 18 punten uit drie wedstrijden op de derde plaats.
Het tweede jeugdteam komt uit in de eerste klasse, de spelers van het team zijn Jason Brevé, Emir Ersoy en Mucahid Yardimsever. Het team staat met 13 punten uit vier wedstrijden op de zesde plaats in hun poule. Scylla staat met 19 punten op de gedeelde derde plaats.
Het derde team komt uit in de tweede klasse en bestaat uit Gaudi Kaersenhout, Eren Kondu, Ridvan Velic en Zejd Velic. Het team bezet met 21 punten uit vier wedstrijden de vierde plaats in de voorlopige tussenstand. ATTC EVO Tech-XL staat met 10 punten op de zesde plaats.
Team 4 komt uit in de derde klasse en bestaat uit Dean Hageraats, Nina de Jong, Steven de Jong en Kenai Scholtes. Met 20 punten bezet het team de vierde plaats. Rijnsoever staat derde met 23 punten.
Team 5 komt uit in de vierde klasse, de spelers van dit team zijn Rozerin Altay, Farouq el Issati, Ian Quinlan en Niek Walda. Dit team staat vierde met 18 punten uit drie wedstrijden met de wedstrijd tegen hekkensluiter Rijnsoever 7 nog te goed. Docos staat met 20 punten op de tweede plaats.
Team 6 komt uit in de jeugd starters duo competitie. Spelers van het team zijn Tu Bui, Ben Westerkamp en Uveys Yardimsever. De stand in deze poule met vijf teams is vertekend, omdat twee teams nog maar twee keer hebben gespeeld. Deze twee teams, Scyedam en Scylla, staan met 8 punten gedeeld eerste. Docos is vijfde met vijf punten uit drie wedstrijden.

De wedstrijden van het eerste en tweede herenteam beginnen om 15.00 uur.
De volgende wedstrijden staan op het programma:
Scyedam 1 - Tempo-Team 2 uit Amsterdam;
Scyedam 2 - SVE 3 uit Utrecht.

Het eerste herenteam van Scyedam bestaat uit Thomas Baart, Jamal Dennison, Daria Dubenko, Martijn van der Heide, Edwin ten Hoope en Gabriele Vicario. Jamal is afgelopen zaterdag gedebuteerd in Sittard, hij won toen eenmaal. Het team staat gedeeld derde met 22 punten in hun eerste divisie poule.
De spelers van tegenstander Tempo-Team 2 zijn Marco van Elferen, Rodrigo Escobar Ramirez, Ilias Faraj, Fjodor Rademaker, Mark Smith en Chris Walbrecht. Dit team staat met 34 punten uit drie wedstrijden op de eerste plaats met 10 punten voorsprong.

De spelers van het tweede herenteam zijn Rob Hoogendijk, Kees de Koning, Stephan Pieters Bart Platzbeecker en Daniel Snoek. Het team staat met 20 punten uit vier wedstrijden op de vierde plaats in hun derde divisie poule.
De spelers van tegenstander SVE 3 zijn Rens Boer, Anouk van den Boom, William Marinissen, Thomas van Vessem, Christiaan Witteveen en Wai Jor Woe. Dit team staat met 18 punten op de vijfde plaats.