We hadden dit keer flink uitgepakt, met 7 poules en per poule een 1e, 2e en 3e prijs elk bestaand uit een sierprijs met een kadootje!
Nadat er koffie met cake was genuttigd, begonnen we met een openingswoord van Dick Vos die iedereen welkom heette. Hij vertelde dat er met 51 inschrijvingen sprake was van een record, maar er waren 3 afmeldingen en 3 die helaas niet kwamen opdagen. Dus uiteindelijk waren er 45 deelnemers, dus toch zeker een succes!
Voordat er werd overgegaan op het bekend maken van de indeling, werd er nog 1 minuut stilte gevraagd voor onze wedstrijdsecretaris van Scyedam Jan Braber die op 13 juli is heengegaan.
De indeling bestond uit 7 poules met 1 achtkamp, 3 zevenkampen, 1 zeskamp en 2 vijfkampen.
De wedstrijden waren sportief en er werd goed gespeeld door alle deelnemers.

Er werd een kleine pauze ingelast om de soep met brood te nuttigen en om de laatste loten van de tombola aan de man te brengen door Trees Vos. Na de wedstrijden werden de tombolaprijzen uitgeloot, de meeste prijzen gingen mee naar Breda,maar de hoofdprijs ging naar (niet te geloven) Trees Vos: een volle boodschappentas!! Daarna werden de speelprijzen uitgereikt. Er was ook nog een prijs voor de beste speelster van het toernooi; dat werd Bep v/d Broek

Hieronder de uitslagen van het O.T.C.-toernooi van T.T.V.Scyedam.

Poule A

4. Kadir Awad
5. Gerda Geleijnse
6. Fely Baral

Allen dank die hebben meegespeeld en extra dank voor alle vrijwilligers Jos en zijn zus Trees (bar), Jan van Tilburg en Dick Vos (organisatie), Trees Vos (lotenverkoop), Isabel Dolores (inpakken van alle prijzen).

Het was een geslaagd O.T.C.-toernooi, graag tot volgend jaar!!