Aanstaand weekend start de competitie voor de teams die uitkomen in de landelijke competitie. Voor de teams van Scyedam staat er dan een uitwedstrijd op het programma. Het damesteam is echter de competitie in de eredivisie al afgelopen zaterdag gestart met een uitwedstrijd tegen landskampioen Dozy Den Helder/Noordkop. Hierin konden Daniƫlle Maas, Sandra Meeuwsen en Charell Schoonbrood geen potten breken en de wedstrijd leverde dan ook een afgetekende 6-0 nederlaag op.

Zaterdag gaat het herenteam op bezoek bij Avanti in Hazerswoude Dorp en zondag reist het damesteam af naar Nieuwegein om het op te nemen tegen VTV. Voor degenen die de teams daarbij willen ondersteunen hierbij nadere informatie van de wedstrijden:

Za 17-09 aanvang 15.00 uur Avanti, Sportparklaan 2, Hazerswoude Dorp;
Zo 18-09 aanvang 14.00 uur VTV, Helmkruid 9, Nieuwegein.