In dezelfde speelzaal in Den Bosch Final Four van de Eredivisiecup. Aanstaande zondag vinden in de speelzaal van tafeltennisvereniging De Kruiskamp, Churchilllaan 81 in Den Bosch de finalerondes plaats van de NTTB-Beker en de Eredivisiecup.

Het herenteam van Scyedam heeft zich geplaatst voor de Final Four van de NTTB-Beker door winst in de voorronde die op 22 november werd gespeeld, het damesteam van Scyedam is hier rechtstreeks voor geplaatst.
Bij de heren hebben zich verder geplaatst: Klimaatgroep Stars (Middelstum), Vriendenschaar (Gouda) en VVV (Leidschendam). Ons herenteam bestaat voor de NTTB-Beker uit Thomas Baart, Laurens van Raadshooven en Nermin Smajic.
Bij de dames zijn de andere geplaatste teams: Docos (Leiden), Scylla (Leiden) en titelverdediger Taverzo (Zoetermeer). Het damesteam van Scyedam bestaat uit Sandra Meeuwsen, Charell Schoonbrood en Patricia Smith.
De wedstrijden in de halve finales van de NTTB-Beker worden door loting bepaald.

Voor de Final Four van de Eredivisiecup zijn de nummers 1 t/m 4 van de eredivisie geplaatst in de stand halverwege de competitie.
Bij de heren zijn dit in sterktevolgorde: Enjoy&Deploy Taverzo (Zoetermeer), Itass/DTK '70 (Klazienaveen), Van Wijnen/Smash '70 (Hattem) en Wijzenbeek/Westa (Wessem). De deelnemende damesteams zijn: Dozy Den Helder/Noordkop, SKF (Veenendaal), VTV/Silvery Dragon (Nieuwegein) en Scylla (Leiden).
In de halve finales van de Eredivisiecup speelt de nummer 1 tegen de nummer 3 of 4 en de nummer 2 tegen het andere team.

De wedstrijden bestaan uit vijf enkelspelpartijen.

Het programma is zondag als volgt:
10.30u Halve finales NTTB-Beker
12.30u Halve finales Eredivisiecup
14.30u Finales NTTB-Beker en wedstrijden om de 3e en 4e plaats
16.30u Finales Eredivisiecup

Onze teams kunnen uw steun goed gebruiken. We roepen u dan ook op onze teams komende zondag te komen steunen bij de wedstrijden om de NTTB-Beker in de speelzaal van tafeltennisvereniging De Kruiskamp, Churchilllaan 81 in Den Bosch.